مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-21سياسي

از تصفیه آب های سطحی و زیر زمینی تا بازیافت آب برج خنک کننده


با حضور وزیر علوم از 3 دستاورد پارک علم و فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم از 3 دستاورد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران رونمایی شد.

جزییات این دستاوردها به این شرح است: دستگاه تصفیه آب و فاضلاب مجهز به فیلتر سرامیکی پیشرفته این سیستم با توانایی حذف و کدورت و آلودگی های آب ها و فاضلاب ها دارای ویژگی هایی چون مقاومت در برابر سیستم های اسیدی و بازی، سازگاری با سیستم های پیش تصفیه، رسوب و لخته سازی و همچنین طول عمر مفید زیاد با دیگر سیستم های فیلتراسیون است.

از جمله کاربردهای این سیستم تصفیه آب های زیر زمینی و سطحی، پیش تصفیه و آماده سازی آب دریا، جدا سازی فلزات سنگین از آب های سنگین و آب های زیر زمینی، سطحی و آب های شور و کاهش BOD و COD در فاضلاب شهری، پساب صنعتی و آب های سطحی است.

رونمایی از یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان مستقر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در حوزه صنعت هوایی از دیگر برنامه های این مراسم است.

این شرکت از دو اقدام خود با حضور وزیر علوم رونمایی کرد که شامل این موارد می شود: اخذ مجوز سازمان طراحی از سازمان هواپیمایی کشوری ایران برای متعلقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تصفیه آب های سطحی و زیر زمینی تا بازیافت آب برج خنک کننده

از تصفیه آب های سطحی و زیر زمینی تا بازیافت آب برج خنک کننده