مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-20اجتماعي

تمام مدارس خوزستان باز هستند / حضور مستقیم 75 درصد دانش آموزان در شبکه شاد


تمام مدارس استان خوزستان باز هستند و خدمات ارائه می دهند؛ درصدی از مدارس یک تا سه روز حضوری هستند و بقیه آموزش نیز به صورت غیرحضوری است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمام مدارس استان خوزستان باز هستند و خدمات ارائه می دهند؛ درصدی از مدارس یک تا سه روز حضوری هستند و بقیه آموزش نیز به صورت غیرحضوری است.

کوروش مودت در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (29 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر رتبه استان خوزستان در شاخص های عمومی و اختصاصی 23 است و نسبت به سال گذشته، هفت رتبه ارتقا یافته است که دلایل متعددی دارد؛ دانش آموزان المپیادی در سطح کشور داشتم و شش رتبه به دست آوریم؛ در علوم زمین طلای کشوری و نقره جهانی، در سلول های بنیادی طلای کشوری، در زیست برنز و در نانوفناوری نیز مدال برنز توسط دانش آموان خوزستانی کسب شد.

رتبه اول کشور در دوره اول متوسطه و رتبه دوم کشوری در مقطع ابتدایی را نیز به دست آوردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: از ابتدای مهرماه مدارس روستایی و عشایری بازگشایی شدند.

در آموزش و پرورش عشایری 726 واحد آموزشی با 14 هزار و 100 دانش آموز و یک هزار و 304 کلاس درس، آموزش را به صورت حضوری آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدارس خوزستان باز هستند / حضور مستقیم 75 درصد دانش آموزان در شبکه شاد

تمام مدارس خوزستان باز هستند / حضور مستقیم 75 درصد دانش آموزان در شبکه شاد