مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-20اقتصادي

شهرک گلخانه ای در اراضی کوره آجرپزی جورقان احداث شود


فرماندار همدان خواستار یکپارچه سازی و احداث شهرک گلخانه ای در اراضی کوره های آجرپزی جورقان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در ستاد توسعه کشت های گلخانه ای شهرستان اظهار کرد: در شهر جورقان پس از تعطیلی کوره های آجرپزی شاهد وضعیتی نامناسب بوده ایم که آثار فعالیت آنها هنوز باقی مانده و با فروش خاک و ماسه و رها شدن این اراضی چیزی عاید مردم نشده است.

وی با بیان اینکه طرح های پیش بینی شده برای جورقان از جمله بازار چوب و احداث گلخانه ها تاکنون اجرایی نشده است تصریح کرد: پیرو بازدید استاندار  و دستور کمک به توسعه کشت های گلخانه ای در اراضی کوره های آجرپزی دستگاه های ذیربط پای کار آمدند تا ضمن بهبود این وضعیت نابسامان شاهد تحولی در جورقان باشیم.

فرماندار همدان همت اهالی، مالکان کوره ها و اراضی جورقان را لازمه کار دانست و تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری جورقان، معتمدین و کسانی که اهلیت این کار را دارند باید دلسوزانه وارد عمل شوند تا با استفاده از این فرصت کار اجرایی شود.

وی آمادگی کامل دستگاه های اجرایی ذیربط و شرکت شهرک های گلخانه ای استان در این راستا خبر داد و افزود: یکپارچه سازی و احداث شهرک گلخانه ای در اراضی کوره های آجرپزی جورقان باعث ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی و حفظ سهم مالکان در این ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک گلخانه ای در اراضی کوره آجرپزی جورقان احداث شود

شهرک گلخانه ای در اراضی کوره آجرپزی جورقان احداث شود