مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-20حوادث

دستگیری11 خرده فروش در طرح ارتقاء امنیت چهارباغ


فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 11 فروشنده مواد مخدر و 4 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ گفت: در پاسخ به مطالبات مردمی و به منظور برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف شهرستان از جمله مهدی آباد و ملک آباد به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس های تخصصی و کلانتری های شهرستان به اجرا گذاشته شد، 11 فروشنده مواد مخدر و 4 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ چراغی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری انواع مواد مخدر، یک خودرو سرقتی و مقداری لوازم سرقتی کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

او با اشاره به جمع آوری 4 معتاد متجاهر از سطح شهر، افزود: این افراد برای درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ با اشاره به تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: شهروندان نیز می توانند برای مشارکت در ارتقاء امنیت شهرمان، افراد شرور و فرونشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری11 خرده فروش در طرح ارتقاء امنیت چهارباغ

دستگیری11 خرده فروش در طرح ارتقاء امنیت چهارباغ