مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-20اقتصادي

مخاطب شعار سال 1400 کیست؟


در سایه کارشکنی های حوزه معدن 1000 کارگر یک شرکت معدنی بیکار شده اند.

- ، چند وقتی است کارگران یک معدن در شهرستان خواف که سال ها از شغلی پایدار و مطلوبی برخوردار بودند دیگر به سرکار خود نمی روند، کارگرانی که در این روزهای سخت معیشت خود را به سختی می گذرانند.

این شرکت معدنی از بزرگترین معادن سنگ آهن کشور و از تامین کنندگان اصلی سنگ آهن ذوب آهن اصفهان است که در نظر دارد تولید سنگ آهن به میزان سالیانه 2 میلیون تن را در شهرستان خواف خراسان رضوی محقق کند.

در دهه های گذشته رهبر انقلاب در نامگذاری سال ها به بحث های فرهنگی توجه داشتند، اما در چند سال اخیر و علی الخصوص در دهه 90، رهبری تاکید ویژه ای به بحث های اقتصادی و مسئله تولید و اشتغال زایی در کشور دارد.

بر همین اساس رهبر انقلاب در ادامه شعار سال 99 که جهش تولید نام داشت، امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری کردند.

ایشان شعار جهش تولید را یک شعار کاملاً انقلابی خواندند و خاطرنشان کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مسئله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین کننده امنیت ملی است و همچنین افزدند: تولید ملی بدون فراهم کردن زیر ساخت هایش محقق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب شعار سال 1400 کیست؟

مخاطب شعار سال 1400 کیست؟