مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-20اقتصادي

تشکیل قرارگاه قمر بنی هاشم (ع) برای آبرسانی به هرمزگان


تکمیل و اجرای پروژه های آبرسانی به مناطق شهری و روستایی هرمزگان، نیازمند 7500 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای  آبرسانی به مناطق روستایی و شهری هرمزگان به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست با بیان اینکه با رویه اعتبارات تخصیصی به حوزه آب در استان، مشکلات آبرسانی به مناطق روستایی حل نخواهد شد، اظهار کرد: حل مشکلات حوزه آب نیازمند کار جهادی و ارائه برنامه مدون است.

وی افزود: برنامه ریزی اولیه باید بر مبنای پهنه بندی اعتباری، کیفی و جمعیتی صورت بگیرد که امکان واگذاری بخش اجرایی پروژه های آبرسانی به دستگاه های اجرایی، نهادها، صنایع و خیران وجود داشته باشد.

استاندار هرمزگان گفت: همه این اقدام های عملیاتی و پروژه ها با مدیریت و نظارت فنی آبفای هرمزگان و ذیل قرارگاه قمر بنی هاشم (ع) تعریف خواهد شد اما مجریان پروژه ها به صورت مستقل عمل خواهند کرد.

دوستی با بیان اینکه آبرسانی به مناطق شهری و روستایی هرمزگان نیازمند به 7500 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: اجرا و  تکمیل پروژه های آبرسانی نیازمند شش هزار میلیارد تومان اعتبار دولتی و یک هزار و 500میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث آبشیرین کن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه قمر بنی هاشم (ع) برای آبرسانی به هرمزگان

تشکیل قرارگاه قمر بنی هاشم (ع) برای آبرسانی به هرمزگان