مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-20سياسي

جوکار: روستاهای اشکذر به هدف گردشگری استان یزد تبدیل شوند


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گردشگری روستاهای اشکذر گفت: این مناطق به روستاهای هدف گردشگری تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان استان، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید روستاهای شهرستان اشکذر و حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اظهار کرد: روستاهای از جمله چرخاب، حسین آباد و حسن آباد و امثال این روستاها، دارای سرمایه های بسیار زیاد نهفته ای هستند.

وی با بیان این که یک سری مشکلاتی در این روستاها وجود داشت افزود: تامین آب شرب یکی از مهمترین مشکلاتی است که این روستاها باآن روبرو هستند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل خط ریل آهن و توسعه زیرساخت های گردشگری این روستاها از جمله دیگر مسائلی است که باید دستگاه های مربوطه نسبت به رفع مشکلات و تکمیل اقدامات صورت گرفته تلاش بیشتری داشته باشند.

جوکار با اشاره به اینکه روستاهای این منطقه قابلیت تبدیل به روستاهای هدف گردشگری را دارند گفت: در این زمینه هم دولت باید اقدامات لازم را انجام دهد و هم مردم و دهیاری ها باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا در حوزه گردشگری و بوم گردی ها اقدامات لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: روستاهای اشکذر به هدف گردشگری استان یزد تبدیل شوند

جوکار: روستاهای اشکذر به هدف گردشگری استان یزد تبدیل شوند