مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-20اقتصادي

امحای کالاهای قاچاق با آتش زدن آن ها متفاوت است/ قانون باید تغییر کند


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با انتقاد از نحوه امحای مواد کنونی در استان کردستان گفت: امحای مواد، با آتش زدن آن ها متفاوت است و این امر در آینده ای نزدیک به محیط زیست خسارت های جبران ناپذیری وارد می کند.

- ایسنا/کردستان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با انتقاد از نحوه امحای مواد کنونی در استان کردستان گفت: امحای مواد، با آتش زدن آن ها متفاوت است و این امر در آینده ای نزدیک به محیط زیست خسارت های جبران ناپذیری وارد می کند.

علی خداویسی امروز دوشنبه(29 آذرماه) در سومین جلسه کارگروه استانی پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور استان، اظهار کرد: تلاش براین است که سامانه های شناسایی کالاهای قاچاق و تقلبی در زمینه های مختلف راه اندازی و مدیریت شود و مبارزه با قاچاق از طریق سامانه ها انجام گیرد.

وی افزود: اکنون بالغ بر 10 سامانه در این زمینه وجود دارد که اگر به درستی فعالیت کنند، اقدامات بهتری در راستای مبارزه با قاچاق صورت می گیرد و میزان هزینه های پیشگیری و مقابله را کاهش می دهد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با انتقاد از اینکه متاسفانه آموزش مصرف لوازم آرایشی بهداشتی به ویژه بین دبیرستان های دخترانه هر روز کاهش می یابد عنوان کرد: این موارد باید توسط یک معلم متخصص و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای کالاهای قاچاق با آتش زدن آن ها متفاوت است/ قانون باید تغییر کند

امحای کالاهای قاچاق با آتش زدن آن ها متفاوت است/ قانون باید تغییر کند