مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-20سياسي

لزوم کاهش هزینه کفن و دفن مددجویان وفات یافته کمیته امداد در قم


مدیرکل کمیته امداد استان قم بر لزوم کاهش هزینه کفن و دفن مددجویان وفات یافته کمیته امداد در قم تاکید کرد و گفت: خانواده مددجویان وفات یافته نباید نگران هزینه کفن و دفن عزیزان خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآگاهی دارند، افزود: احترام و اکرام کارکنان آرامستان ها نسبت به خانواده های داغدار قابل تحسین است.

وی با قدردانی از حسن تعامل دیرینه مدیرعامل آرامستان های قم با کمیته امداد استان گفت: اینجانب هم به نمایندگی از امدادگران از زحمات و خدمات شما برای مردم به ویژه خانواده های تحت حمایت تشکر می کنم.

مسعودیان راد با بیان اینکه ما می خواهیم خانواده های داغدار تحت حمایت این نهاد غیر از غم از دست دادن عزیزشان غم دیگری نداشته باشند، گفت: باید کاری کنیم که بار هزینه های کفن و دفن مددجویان وفات یافته از دوش خانواده های آنها برداشته شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های قم نیز با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد، خداپسندانه است و آماده هر گونه همکاری با این نهاد مقدس است، گفت: اینگونه اقدامات مطرح شده باقیات و صالحات است و در این راستا خواستار تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و آرامستان های قم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش هزینه کفن و دفن مددجویان وفات یافته کمیته امداد در قم

لزوم کاهش هزینه کفن و دفن مددجویان وفات یافته کمیته امداد در قم