مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-20اقتصادي

استاندار: دلیل بالابودن قیمت کالاهای اساسی در کردستان بررسی شود


بالابودن قیمت کالاهای اساسی در کردستان قابل قبول نیست و اگر قیمت یک کالا در استان بالاتر از میانگین کشوری است باید بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر امروز در بیستمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار باید در ابتدای جلسات جدول مقایسه میانگین قیمت کالاهای اساسی در کشور و استان را ارائه کند.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید با ارایه دقیق این اعداد وضعیت خود در کشور را بسنجیم و براساس این اطلاعات دقیق موضوع را ریشه یابی بکنیم.

وی افزود: اگر در یک کالا در استان از قیمت میانگین کشوری بالاتر هستیم دلیل و چرایی این موضوع باید حتما بررسی شود تا با ارائه راهکارهای مناسب این موضوع را پیگیری و حل کنیم.

زارعی کوشا عنوان کرد: نکاتی در صحبت های رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت در مورد متغایر بودن قیمت ها عنوان شد که تا حدودی درست است اما این کل موضوع نیست.

وی گفت: اینکه کردستان استانی صنعتی نیست و بازار و واحدهای خرده بازار زیاد می شود و بخاطر پایین بودن سود گران فروشی می کنند شاید بخشی از موضوع باشد ولی همه موضوع نیست.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: وضعیت تورم در استان هم باید در گزارشات به طور کامل و جامع مورد بررسی و به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: دلیل بالابودن قیمت کالاهای اساسی در کردستان بررسی شود

استاندار: دلیل بالابودن قیمت کالاهای اساسی در کردستان بررسی شود