مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-20سياسي

لزوم توجه پالایشگاه شیراز به مسئولیت های اجتماعی


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که پالایشگاه شیراز به عنوان یکی از صنایع مستقر در محدوده شهرستان زرقان، باید نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی در زمینه های مختلف توجه لازم را داشته باشد.

- ابراهیم عزیزی دوشنبه 29 آذر در دیدار با فرماندار و جمعی از مردم شهر دودج از توابع شهرستان زرقان گفت: پالایشگاه شیراز در راستای مسوولیت اجتماعی خود در منطقه باید سهم خود را در شاخصه هایی که تعریف شده ایفا کند.

او تاکید کرد: این منصفانه نیست که آلودگی ناشی از تولید این پالایشگاه سهم مردم منطقه باشد اما آنها سهمی از اشتغال در این پالایشگاه نداشته باشند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خباثت های دشمن در ضربه زدن به کشور گفت: تلاش دشمن این است که از طریق امپراطوری رسانه ای به دنیا نشان دهد که ملت ایران از گذشته پشیمان است.

او افزود: راهبرد دوم دشمن آشفته نشان دادن وضعیت حال با بهره گیری از همه ابزارها و اشخاص ناسزاوار در داخل است که نوع رفتارشان به این وضعیت دامن زده که تلاش دشمن روی این وضعیت بسیار جدی است.

عزیزی سومین راهبرد نظام سلطه را ناامید کردن ملت نسبت به آینده عنوان کرد و گفت: وقتی این سه راهبرد را کنار هم می گذاریم اگر وظیفه خودمان را درست انجام ندهیم، چیز دیگری باقی نمی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه پالایشگاه شیراز به مسئولیت های اجتماعی

لزوم توجه پالایشگاه شیراز به مسئولیت های اجتماعی