مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-20اقتصادي

ساختارها را بدون بررسی تجربیات گذشته ایجاد کردیم


لطیفی در کنفرانس سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی با بیان اینکه هر زمان به معضلی برخورد کردیم به ایجاد ساختار جدید پرداختیم، گفت: ایجاد ساختار را بدون بررسی تجربیات گذشته انجام دادیم.

- ، میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مراسم افتتاحیه کنفرانس سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی که روز دوشنبه 29 آذرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، با ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت دولت گفت: امروز ماهانه حدود هفتاد هزار میلیارد تومان در دولت هزینه می کنیم یعنی به ازای هر نفر ایرانی 823 هزار تومان و از این مبلغ 50 همت حقوق و مزایای کارکنان دولت و مستمری بازنشستگان است یعنی به ازای هر نفر 588 هزار تومان سرانه پرداختی برای اداره کشور که مردم می دهند.

وی افزود: عمده درآمد دولت از محل فروش نفت است و با اینکه اقتصاد بدون نفت مطرح می شود اما برای اداره کشور از انفال و اموال امام زمان استفاده می گردد.

در سال های اخیر از فروش اموال دولت استفاده می شود که حقوق و مزایای کارکنان دولت و بازنشستگان تامین شود.

لطیفی با بیان اینکه ما بر اساس مالیات کشور را اداره نمی کنیم بلکه حتی از اموال نسل های آینده هم استفاده می کنیم، عنوان کرد: ما تعداد دقیقی از کارکنان دولت نداریم، اما نزدیک به شش میلیون نفر از دولت حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختارها را بدون بررسی تجربیات گذشته ایجاد کردیم

ساختارها را بدون بررسی تجربیات گذشته ایجاد کردیم