مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-20اقتصادي

ده مصوبه حیاتی دولت برای حمایت از بورس


به گفته خاندوزی، توجه به جزییات این مصوبات بیانگر عزم جدی دولت برای حمایت از بازار سرمایه و بازگشت اعتماد مردم به بورس است.

- خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت با تشریح مصوبات جلسه ویژه ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود در جلسه ستاد اقتصادی دولت پیشنهادات وزارت اقتصاد برای حمایت همه جانبه و پایدار از بازار سرمایه به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت اقتصاد و دارایی، احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت با تشریح مصوبات جلسه ویژه ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود در جلسه ستاد اقتصادی دولت پیشنهادات وزارت اقتصاد برای حمایت همه جانبه و پایدار از بازار سرمایه به تصویب رسید.

وزیر اقتصاد افزود: این مصوبات با حمایت قاطع رییس جمهور و اکثریت اعضای ستاد دولت به تصویب رسید به گفته خاندوزی، توجه به جزییات این مصوبات بیانگر عزم جدی دولت برای حمایت از بازار سرمایه و بازگشت اعتماد مردم به بورس است.

بر اساس اظهارات سخنگوی اقتصادی دولت، مصوبات بی سابقه دولت برای حمایت از بازار سرمایه به شرح زیر است: 1- در سال 1401 سقف گاز خوراک صنایع پتروشیمی معادل قیمت گاز صادراتی و حداکثر 5000 تومان همچنین سقف سوخت صنایع عمده مانندفولادی ها و پالایشگاه ها معادل 40% خوراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده مصوبه حیاتی دولت برای حمایت از بورس

ده مصوبه حیاتی دولت برای حمایت از بورس