مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-20اقتصادي

دلخوش: سازمان تعزیرات با این شرایط قیمت ها نمی تواند شق القمر کند


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به وضعیت قیمت ها در آستانه شب یلدا گفت: سازمان تعزیرات با این شرایط قیمت ها نمی تواند شق القمر کند.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به وضعیت قیمت ها در آستانه شب یلدا گفت: سازمان تعزیرات با این شرایط قیمت ها نمی تواند شق القمر کند.

سیدکاظم دلخوش در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت قیمت اقلام مورد نیاز خانوارها برای برگزاری مراسم شب یلدا و وظیفه نظارتی دستگاه هایی همچون سازمان تعزیرات حکومتی در این حوزه عنوان کرد: دستگاه های نظارتی ما در این حوزه متفاوت هستند و وضعیت شفافی در این حوزه وجود ندارد، از سوی دیگر امکانات را هم باید مورد توجه قرار دهیم، برای مثال امکانات سازمان تعزیرات حکومتی در سطح کشور، امکاناتی نیست که بتواند کفاف نظارت گسترده را بدهد، سازمان تعزیرات حکومتی در کل کشور 70 و یا 80 خودرو و نیروهای محدودی دارد.

نماینده مردم صومعه سرا بیان کرد: این سازمان با این امکانات در یک استانی همچون استان گیلان برای نظارت بر قیمت اقلام 17 هزار واحد صنفی چقدر می تواند موفق عمل کند؟ قیمت چه تعداد از این واحدهای صنفی را می تواند کنترل کند؟ وی ادامه داد: درباره قیمت کالاها باید گفت که بخشی از وضع کنونی از تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور نشأت می گیرد و این شرایط دست تعزیرات و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: سازمان تعزیرات با این شرایط قیمت ها نمی تواند شق القمر کند

دلخوش: سازمان تعزیرات با این شرایط قیمت ها نمی تواند شق القمر کند