مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-20اقتصادي

آمادگی 100درصدی کرمانشاه برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی 100 درصدی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان، گفت: این طرح از اول دی ماه در استان آغاز می شود.

- آمادگی 100درصدی کرمانشاه برای اجرای طرح "نسخه نویسی" الکترونیک ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی 100 درصدی اجرای طرح "نسخه نویسی" الکترونیک در استان، گفت: این طرح از اول دی ماه در استان آغاز می شود.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک از اول دی ماه گفت: این طرح با هدف ایجاد یک بانک اطلاعاتی کامل و یک گام موثر برای تکمیل پرونده سلامت الکترونیک اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح از اول دی ماه افراد می توانند به مطب پزشک مراجعه کرده و بدون دفترچه و تنها با ارائه کدملی ویزیت شوند.

قادری گفت: در این طرح بیماران تنها کدملی خود را به پزشک ارائه داده و پزشک با ثبت آن در سامانه، ضمن احراز هویت می تواند انواع نسخه های دارویی، پاراکلینیکی، آزمایشگاهی و ارجاع به دیگر متخصصان را برای بیمار لحاظ کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در تشریح مزایای اجرای این طرح گفت: از مزایای این طرح این است که پزشک با صلاحدید بیمار و با اجازه او به سوابق پزشکی بیمار دسترسی پیدا خواهد کرد و همین امر به تشخیص بهتر پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 100درصدی کرمانشاه برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

آمادگی 100درصدی کرمانشاه برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک