مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-19سياسي

پرده جدید جنگ روایت ها


حوادث کوی دانشگاه در تیر ماه 1378، فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی سال 1388 که با یک دروغ بزرگ رقم خورد و در درون این فتنه بزرگ، روایت های غلط دیگری همانند مرگ ندا آقاسلطان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  یدالله جوانی در یادداشتی تحت عنوان پرده جدید جنگ روایت ها نوشت: همه چیز با یک دروغ شروع می شود و در ادامه، با صدها دروغ و تحلیل ها و تفسیرهای نادرست دیگر، نظام اسلامی مظلوم اما مقتدر، به رفتاری خشونت بار و سرکوب گرایانه، آن هم نسبت به یک زن سالخورده و منتقد متهم می شود! این دروغ را فردی سالخورده با چهره ای آسیب دیده، به گونه ای بیان می کند که در نگاه اول، کمتر کسی در صحت روایت او دچار شک و تردید می شود.

همین امر موجب می شود تا بر اساس این روایت دروغ، یک جنگ روانی تمام عیار از سوی شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و برخی عناصر داخلی علیه جمهوری اسلامی پدید آید.

دلیل اصلی پرداختن به این موضوع در یادداشت حاضر، آن است که دشمنان جمهوری اسلامی و ملت ایران، در سال های اخیر، به دلیل شکست در حوزه های گوناگون، هم اکنون در حوزه جنگ شناختی و جنگ روایت ها تمرکز راهبردی پیدا کرده، تلاش می کنند از این طریق در جامعه نسبت به نظام و جریان انقلابی و دستگاه ها و نهادهای اطلاعاتی ـ امنیتی، بدبینی و بی اعتمادی ایجاد کنند و از در حالی که پیشانی اش پانسمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده جدید جنگ روایت ها

پرده جدید جنگ روایت ها