مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-19اقتصادي

بهره برداری از بندر خشک آپرین در انتظار استقرار گمرک


بهره برداری از بندر خشک آپرین در انتظار استقرار گمرک در اسلامشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی کاظمی منش مدیرکل راه آهن تهران عصر امروز در جلسه دیدار با فرماندار اسلامشهر اظهار کرد: بهره برداری از پایانه بندر خشک آپرین در شهرستان اسلامشهر در انتظار استقرار گمرک جمهوری اسلامی در این منطقه است.

کاظمی منش افزود: در راستای ایجاد و راه اندازی بندر خشک آپرین زیرساخت ها و بسترهای لازم از قبیل فنس کشی محدوده، نصب دوربین های کنترلی و نظارتی، تامین روشنایی منطقه، احداث و تجهیز قسمت اداری برای استقرا کارکنان، تهیه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت و دیگر زیرساخت های مورد نیاز تامین و تجهیز شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت راه اندازی و بهره برداری بندر خشک آپرین بیان کرد: با راه اندازی این بندر خشک برای بیش از 5 هزار نفر از جوانان منطقه اشتغالزایی می شود و با توجه به موقعیت مکانی این بندر علاوه بر تسهیل در حمل و نقل کالا، شاهد کاهش هزینه های بسیار در زمینه جابجایی کالا خواهیم بود.

مدیرکل راه آهن تهران گفت: در طی یک سال گذشته علیرغم کمبود و محدودیت اعتبارات، بالغ بر 80 میلیارد ریال صرف ایجاد زیرساخت های مورد نیاز جهت استقرار گمرک در بندر آپرین کرده ایم ولی تاکنون گمرک در این محل مستقر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بندر خشک آپرین در انتظار استقرار گمرک

بهره برداری از بندر خشک آپرین در انتظار استقرار گمرک