مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-19سياسي

نصب 400 دوربین نظارتی و 50 باسکول متحرک جدید در راه های کشور


معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 400 دوربین جدید پلاک خوان برای نظارت بر جاده های کشور نصب می شود.

- ، محمد تیموری ظهر یکشنبه در مراسمی که به مناسبت هفته حمل و نقل در مشهد برگزار شد، با اشاره به نوآوری های سازمان حمل و نقل جاده ای در استفاده از سامانه های هوشمند جاده ای و راهداری اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر هزار و 705 دستگاه دوربین پلاک خوان در جاده های کشور فعال است.

وی با بیان این که 400 دوربین جدید نیز در جاده های کشور نصب خواهد شد، ادامه داد: دوربین های جدید به منظور رصد مسیرهای اصلی و شریانی و با اولویت راه های جدید نصب می شود.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به نصب 12 دستگاه دوربین جدید در راه های خراسان رضوی، افزود: علاوه بر دوربین های پلاک خوان جدید، 50 باسکول توزین بار در حال حرکت جدید نیز توسط راهداری در جاده های کشور راه اندازی خواهد شد.

وی به اهمیت نظارت تصویری راه های کوهستانی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: 880 سامانه نظارت تصویری در کشور فعال است که همه نقاط و گلوگاه های مه گیر و کوهستانی توسط این دوربین ها رصد و تصاویر این سامانه ها در اختیار پلیس و سایر دوایر نظارتی در کشور قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 400 دوربین نظارتی و 50 باسکول متحرک جدید در راه های کشور

نصب 400 دوربین نظارتی و 50 باسکول متحرک جدید در راه های کشور