مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-19اجتماعي

نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امتحانات نهایی دی ماه ویژه دانش آموزانی که در امتحانات خرداد و شهریور نتوانسته اند نمره لازم را کسب کنند، - تاریخ برگزاری امتحانات پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم در اختیار معلم مدرسه خواهد بود و می تواند به صورت حضوری یا مجازی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، امتحانات نهایی دی ماه ویژه دانش آموزانی که در امتحانات خرداد و شهریور نتوانسته اند نمره لازم را کسب کنند، از روز پنجشنبه دوم دی ماه با درس تعلیمات دینی 3 برگزار می شود.

در شیوه نامه برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی نیم سال اول دانش آموزان در سال 1400 آمده است: در مناطقی که آموزش به شیوه حضوری در مدارس جریان دارد، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، به صورت حضوری و مطابق آیین نامه های آموزشی و ارزشیابی دوره های تحصیلی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس روزانه به دلیل وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری کرونا فراهم نباشد، با تأیید اداره آموزش و پرورش، ارزشیابی بر اساس شیوه نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دوره های تحصیلی در زمان شیوع بیماری کرونا (بخشنامه شماره 460/387 مورخ 1399/09/23) انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان + جزییات

نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان + جزییات