مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-19فرهنگي

دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات در اصفهان برگزار می شود


مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان گفت: دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات در استان اصفهان برگزار می شود.

- ، منصور گلناری ظهر یکشنبه در جلسه رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات و رسانه های الکترونیک اظهار داشت: مطالب ارسالی جشنواره باید با رویکرد مطالبه گری و حل یک معضل باشد.

وی ادامه داد: جلسات خبری پوششی جز الزامات کار خبری است اما کار اصلی خبرنگاری شرکت در جلسات پوششی نیست و متأسفانه بیش از 80 درصد مطالب خبری در پاسخ به دو عنصر چه زمانی و چه کسی است، در حالی که روزنامه نگاری نوین در پاسخ به چگونه و چرا نگاشته می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان ادامه داد: در صورت تأثیرگذاری خبر و مطالب ارسالی سعی کنید که همراه با مستندات و عکس باشد و مدت زمان آثار منتشر شده از ابتدای مهر سال 98 و تا پایان آذر ماه سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: تقدیر از عوامل رسانه ها از جمله مدیر مسئولان رسانه وتحریریه ها و کارمندان رسانه ها که معمولاً مغفول مانده اند از جمله تایپیست نیز برنامه ریزی شده است و طبق نظرسنجی ها مورد تقدیر قرار می گیرند.

لزوم تخصص و تمرکز بر مسائل استان در اخبار معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه کمک به توسعه فضای جامعه و رقابت مثبت از اهداف این جشنواره است، اظهار داشت: رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات در اصفهان برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات در اصفهان برگزار می شود