مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-19ورزشي

ماجرای تغییر نام خیابان فرجام به شهید ابومهدی المهندس


عضو شورای شهر تهران با اشاره به بررسی تغییر نام خیابان فرجام به نام ابومهدی المهندس در صحن شورا گفت: بهتر است خیابان دیگری برای این منظور اختصاص داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر نامگذاری جدید برخی خیابان های پایتخت مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و کمیته نامگذاری پیشنهاد تغییر نام خیابان فرجام به ابومهدی المهندس را داشتند ولی این موضوع با برخی مخالفت ها همراه شد.

مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در این زمینه گفت: خیابان فرجام نام آن ریشه و قدمت برای شهروندان تهران دارد و تغییر نام این خیابان هم تعارض اجتماعی ایجاد می کند و هم این نام کاربردش را از دست می دهد.

وی افزود: من درخواست دارم معبر یا خیابان دیگری را برای نامگذاری به نام ابومهدی المهندس انتخاب کنیم تا هم هویت تاریخ ضعیف نشود و هم نام جدید به معبر و خیابان بنشیند.

همچنین عباسی درباره نامگذاری بلوار صدرا به نام حسن یزدانی قهرمان و ورزشکاری ایرانی گفت: همچنین من پیشنهاد دارم اماکن و خیابان های دیگری را برای این موضوع انتخاب کنیم.

وی درباره تغییر نام خیابان انوشیروان و نامگذاری نام شهید بر این خیابان گفت: انوشیروان هر چند از پادشاهان بوده ولی اسمش به دلیل موضوعات تاریخی بر این خیابان وجود دارد و به نظرم بهتر است نام خیابان دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تغییر نام خیابان فرجام به شهید ابومهدی المهندس

ماجرای تغییر نام خیابان فرجام به شهید ابومهدی المهندس