مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-19حوادث

سرقت در یزد به بهانه آش نذری


رییس پلیس آگاهی استان یزد از شناسایی و دستگیری سارق سابقه داری که به بهانه آش نذری، طلاجات یک پیرزن را سرقت کرده بود، خبر داد.

- سرهنگ محمدرضا حناساب در این مورد اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات در یکی از محلات شهر یزد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم که از سارقان حرفه ای و سابقه دار است به بهانه ی دادن آش نذری به درب خانه پیرزن مراجعه و اقدام به سرقت طلاجات وی کرده و از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با کار گسترده اطلاعاتی، سارق و همدستش را که یک خانم بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر طلاجات مسروقه نیز افزود: متهمان با حکم قضایی روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حناساب در پایان خاطرنشان کرد: به افرادی که در خانه تنها هستند، مخصوصاً سالمندان و کودکان آموزش دهید تا درب منزل را به روی افراد غریبه باز نکنند و شهروندان حتما ورودی خانه خود را را به دوربین مداربسته یا آیفون های تصویری مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت در یزد به بهانه آش نذری

سرقت در یزد به بهانه آش نذری