مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-19اجتماعي

طرح جهادی پاکسازی بستر و حاشیه رودخانه کرج اجرا شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج گفت: طرح جهادی پاکسازی بستر و حاشیه رودخانه کرج با مشارکت مأمورین یگان حفاظت محیط زیست اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا راحتی صبح یکشنبه در حاشیه اجرای طرح پاکسازی رودخانه کرج اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست کرج در اجرای طرح جهادی مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان سیما منظر و فضای سبز و سمن ها، بستر و حاشیه رودخانه کرج در محدوده حصار را از پسماند و زباله پاکسازی کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج ادامه داد: در این حرکت زیست محیطی فعالان و دوستداران محیط زیست به منظور افزایش فرهنگ زیست محیطی، ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف مردم، توسعه فرهنگ مدیریت پسماند و پرهیز از رهاسازی زباله در طبیعت ، حاشیه رودخانه کرج را از وجود زباله پاکسازی کردند.

وی اظهار کرد: این حرکت که به همت معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان سیما منظر و فضای سبز و سمن ها و نیز یگان حفاظت محیط زیست کرج صورت گرفت، فرصت مناسبی شد تا نگاهی عمیق تر به سبک زندگی خود بیاندازیم و با اصلاح رفتارهای خود، انجام اقدامات مثبت و جلوگیری از رها سازی پسماند در طبیعت گام مؤثری در حفاظت از زمین برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهادی پاکسازی بستر و حاشیه رودخانه کرج اجرا شد

طرح جهادی پاکسازی بستر و حاشیه رودخانه کرج اجرا شد