مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-19اقتصادي

تهران جولانگاه کلاغ های پیر/ تاثیر منفی آلودگی صوتی بر آواز پرندگان


با توجه به تعداد پرندگان تهران اگر این آلودگی ها کاهش یابد، به طور قطع تهران برای پرندگان، انسان ها و سایر موجودات زنده مکان بهتری برای زندگی می شود.

- با توجه به تعداد پرندگان تهران اگر این آلودگی ها کاهش یابد، به طور قطع تهران برای پرندگان، انسان ها و سایر موجودات زنده مکان بهتری برای زندگی می شود.

مدیر عامل انجمن پرنده شناسی و پرنده نگری طرلان با اشاره به افزایش جمعیت کلاغ ها در پایتخت گفت: فقدان دشمن طبیعی و تأمین غذای کلاغ ها توسط مردم شهر موجب افزایش جمعیت کلاغ های پیر می شود که تبعات زیست محیطی به دنبال دارد.

علیرضا هاشمی در گفت و گو با ایسنا درباره آمار گونه های پرندگان در تهران اظهارکرد: با وجود انجام نشدن تحقیقات آماری درباره پرندگان تهران و نبود آمار دقیقی از جمعیت گونه های مختلف پرندگان اما افزایش گونه های پرندگان طی 10 سال اخیر در شهر تهران قابل چشم پوشی نیست.

ما حدود 250گونه پرنده در شهر تهران داریم اما تخمین افزایش و کاهش هریک از آن ها دشواراست.

وی با اشاره به اینکه با گذشت زمان بعضی پرندگان جایگزین پرندگان دیگر شده اند، گفت: با وجود اینکه اطلاعات دقیقی از کاهش یا از بین رفتن پرندگان وجود ندارد ولی می توان گفت که بعضی از پرندگان جایگزین پرندگان دیگر شده اند و وضعیت زیستی بهتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران جولانگاه کلاغ های پیر/ تاثیر منفی آلودگی صوتی بر آواز پرندگان

تهران جولانگاه کلاغ های پیر/ تاثیر منفی آلودگی صوتی بر آواز پرندگان