مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-19اجتماعي

برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان به صورت حضوری


رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امتحانات پایان ترم دوره اول و دوم متوسطه در استان به صورت حضوری برگزار می شود.

- جواد زیوری رییس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با برگزاری امتحانات دانش آموزان، اظهارداشت: با توجه به شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش، مصوبه ستاد امتحانات استان و ستاد پیشگیری از کرونای استان، امتحانات پایان ترم برای متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و برای دبستان امتحانات به صورت ارزشیابی توصیفی است.

وی ادامه داد: همچنان که کلاس ها با حضور 15 دانش آموز برگزار می شود امتحانات نیز به همان شیوه برگزار می شود البته  اگر مدرسه ای شرایط برگزاری امتحانات را در یک شیفت و با حضور تمامی دانش آموزان داشته و فضای کافی باشد در یک گروه و اگر فضای کافی نداشته باشد در دو گروه امتحانات برگزار می شود.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برای دانش آموزانی که به سبب بیماری شرایط حضور برای امتحانات پایان ترم را ندارند اتاق ایزوله در خارج از فضایی که دیگر دانش آموزان در حال دادن امتحان هستند با رعایت شرایط امنیتی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان به صورت حضوری

برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان به صورت حضوری