مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-18سياسي

گردشگری سلامت را به فضای استارتاپی ببریم


گردشگری سلامت را به فضای استارتاپی ببریم.

- ایسنا/لرستان یک فعال دانشجویی گفت: گردشگری سلامت را به فضای استارتاپی ببریم.

پریا جافرپور در جلسه بررسی توانمندی گردشگری سلامت، که به همت سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی لرستان در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، بیان کرد: لرستان در بحث گردشگری سلامت ظرفیت های زیادی دارد و و یک سری از استارتاپ ها اکوسیستم برای گردشگری سلامت ساخته اند.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت را به فضای استارتاپی ببریم، افزود: می توان از اقامتگاه های شخصی که جاذبه توریستی دارند برای اسکان گردشگر سلامت در هر استان استفاده کرد.

جافرپور بیان کرد: لرستان بهترین نقطه برای جذب توریست های عراقی است که بخواهند از خدمات پزشکی و گردشگری در استان استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایران هزینه های درمان بسیار ارزان تر از سایر کشورهاست می توان از کسانی که در این شرایط کرونا با استفاده از استارتاپ گردشگری سلامت را ایجاد کردند الگوبرداری کرده و حتی معایب آن را برطرف و یک الگوی بی نقص را در استان اجرا کنیم.

یکی از ظرفیت های استان در بحث ارز آوری می تواند گیاهان دارویی باشد در ادامه این جلسه،آرمین عیسی لو یکی دیگر از فعالین دانشجویی لرستان اظهار کرد: یک سری از زیرساخت ها برای گردشگر خارجی و داخلی و درمان و گردشگری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت را به فضای استارتاپی ببریم

گردشگری سلامت را به فضای استارتاپی ببریم