مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-18پزشكي

درمان ناباروری در بحث توریسم سلامت به صورت ویژه دیده شود


ضرورت دارد که موضوع درمان ناباروری در بحث توریسم سلامت به صورت ویژه دیده شود.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ضرورت دارد که موضوع درمان ناباروری در بحث توریسم سلامت به صورت ویژه دیده شود.

دکتر امین سلاحورزیان در جلسه بررسی توانمندی گردشگری سلامت، که به همت سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی لرستان در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، با بیان اینکه گردشگری سلامت دارای سه زیربخش و شامل توریست تندرستی، توریست درمانی و توریست پزشکی است، افزود: هر کدام از این موضوعات ساختار خاص خود را دارند.

وی بیان کرد: لرستان به رغم داشتن جاذبه های گردشگری و وجود پزشکان متخصص در مقوله گردشگری سلامت کمتر مورد توجه قرار گرفته است که می طلبد بسیاری از دستگاه های اجرایی در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد بالندگی این بخش در لرستان باشیم.

این مسئول اضافه کرد: متولی امر گردشگری سلامت، اداره کل میراث فرهنگی لرستان است و البته این کاری بین بخشی بوده که می توان در کنار میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی این موضوع را در استات اجرایی و رونق بخشید.

سلاحورزیان با بیان اینکه ناباروری یکی از مشکلات لرستان است، خاطرنشان کرد: بسیاری از زوجین نابارور برای درمان، به استان های همجوار و تهران مراجعه می کنند و این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ناباروری در بحث توریسم سلامت به صورت ویژه دیده شود

درمان ناباروری در بحث توریسم سلامت به صورت ویژه دیده شود