مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-18سياسي

مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست، گفت: مکتب شهید سلیمانی امروز جهانی شده و این را می توان در ایام شهادت وی با تشییع های میلیونی و مراسمات باشکوه به وضوح مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت با موضوع دومین سالگرد گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همزمانی دومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا(س) نشان از عشق و محبت واقعی سردار دل ها به خاندان اهل بیت(ع) و خصوصاً حضرت زهرا(س) بود و حاج قاسم حیات بابرکت خود را در دفاع از حرم و ارزش های اسلامی سپری کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است که با توکل بر خدا و اعتماد به نصرت الهی و پشتوانه های مردمی بزرگترین موفقیت ها را برای امت اسلام کسب کرد و شهید حاج قاسم سلیمانی انسان در تراز انقلاب اسلامی است و امروز مکتب شهید سلیمانی در همه بخش ها کارآمد و راهگشا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: حاج قاسم توطئه های جبهه استکبار را با شکست جدی مواجه کرد و با تشکیل جبهه مقاومت راهبردهای آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را در منطقه نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست

مکتب شهید سلیمانی مختص ایران اسلامی نیست