مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-18سياسي

سند مالکیت میراث جهانی گنبد قابوس صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد تجری با اعلام این خبر گفت: هم زمان با سفر حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به گلستان علاوه بر تثبیت مالکیت یک میلیون و 253 هزار هکتار .

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از صدور سند مالکیت کاداستری میراث جهانی گنبد قابوس هم زمان با سفر رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک به این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد تجری با اعلام این خبر گفت: هم زمان با سفر حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به گلستان علاوه بر تثبیت مالکیت یک میلیون و 253 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی این استان، یک فقره سند مالکیت کاداستری به نام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان به مساحت 14 هزار و 224 مترمربع صادر و بر این اساس میراث جهانی گنبد قابوس در گنبدکاووس دارای سند شد.

میراث جهانی گنبد قابوس به عنوان بلندترین برج آجری جهان و مقبره قابوس بن وشمگیر، بنایی بازمانده از سده چهارم هجری تیرماه سال 1391 در فهرست آثار سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به ثبت جهانی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت میراث جهانی گنبد قابوس صادر شد

سند مالکیت میراث جهانی گنبد قابوس صادر شد