مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-18فناوري

ترکیب دنیای دیجیتال با دنیای واقعی


اپلیکیشن های AR و ترکیب محتوای دیجیتال با دنیای واقعی، فناوری جدیدی است که می تواند شما را در خریدتان بیشتر و بهتر یاری کند.

- ، فرض کنید پس از روزها سرگردانی در ده ها فروشگاه مبلمان و جستجوی آنلاین برای یافتن مبلمان اداری رؤیایی خود، سرانجام آن ها در یک فروشگاه آنلاین می بینید.

در این شرایط سریعاً دکمه خرید را می زنید و چند روز بعد زنگ در و درنهایت ورود مبلمان اداری به دفتر شما؛ اما این همه ماجرا نیست و این تصویر رویایی می تواند به کابوسی تلخ تبدیل شود اگر مبلمان اداری خریداری شده با سبک دفتر شما هماهنگ نباشد.

در نهایت یا با صرف هزینه و ناراحتی مبلمان اداری بازگردانده می شود و یا تا تامین بودجه و خرید مجدد مبلمان دیگری مجبور به تحمل آن ها برای مدتی می شوید.

خوشبختانه، با اپلیکیشن های AR و ترکیب محتوای دیجیتال با دنیای واقعی، در هنگام خرید مبلمان اداری از گروه مکعب دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.

از آنجایی که این سیستم برای اولین بار در ایران توسط شرکت طراحی داخلی فضای اداری مکعب راه اندازی شده است، توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با این فناوری تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه پای ترکیب محتوای دیجیتال با دنیای واقعی به زندگی ما باز شد؟ اصطلاح واقعیت افزوده در اوایل دهه 90 متولد شد، اما این بدان معنا نیست که این ایده پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب دنیای دیجیتال با دنیای واقعی

ترکیب دنیای دیجیتال با دنیای واقعی