مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-18بين الملل

خندیدن برای 11 روز در کره شمالی ممنوع شد!


کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در حالی به مناسبت مراسم دهمین سالگرد مرگ پدرش، بارانی چرمی مشکی رنگش را پوشید که خندیدن برای مردم این کشور برای یک دوره عزاداری 11 روزه ممنوع شد! - ادای احترام و سکوت مردم به مناسبت دهمین سالروز درگذشت کیم جونگ ایل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در حالی به مناسبت مراسم دهمین سالگرد مرگ پدرش، بارانی چرمی مشکی رنگش را پوشید که خندیدن برای مردم این کشور برای یک دوره عزاداری 11 روزه ممنوع شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، بر اساس تصاویر پخش شده از تلویزیون دولتی کره شمالی، این کشور روز جمعه دهمین سالگرد درگذشت کیم جونگ ایل، رهبر سابق این کشور و پدر رهبر فعلی را با برگزاری مراسم یادبودی با حضور پسرش کیم جونگ اون و هزاران شهروند دیگر گرامی داشت.

کیم جونگ ایل به مدت 17 سال از سال 1994 تا زمان مرگش در دسامبر 2011 بر کره شمالی حکومت کرده و قدرت را به پسرش کیم جونگ اون واگذار کرد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، کیم جونگ اون با بارانی چرمی مشکی رنگ معروف خود در مراسم روز جمعه در کاخ خورشید کومسوسان، مقبره کیم جونگ ایل و پدربزرگش کیم ایل سونگ - بنیانگذار کره شمالی - شرکت کرد.

از سال 1948 تاکنون سه نسل از رهبران متعلق به خاندان کیم بر این کشور حکومت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خندیدن برای 11 روز در کره شمالی ممنوع شد!

خندیدن برای 11 روز در کره شمالی ممنوع شد!