مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-18فرهنگي

اکثر اقامتگاه های بوم گردی گناباد در خانه های تاریخی بنا شده اند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد گفت: شهرستان گناباد با دارا بودن 15 اقامتگاه بومگردی، از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد اقامتگاه در سطح استان را دارد و یکی از مشخصات بارز اقامتگاه های بومگردی گناباد این است که این اقامتگاه ها .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد گفت: شهرستان گناباد با دارا بودن 15 اقامتگاه بومگردی، از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد اقامتگاه در سطح استان را دارد و یکی از مشخصات بارز اقامتگاه های بومگردی گناباد این است که این اقامتگاه ها اکثرا در خانه های تاریخی که بعضا ثبت ملی هم شده اند بنا شده و به نوعی، هویتی تاریخی و اصیل دارند.

علیرضا شناسایی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بنا بر تعریف کلی گردشگر کسی است که یک شب یا بیشتر در یک منطقه اقامت داشته باشد و آنچه در حوزه گردشگری مهم است و باعث رونق گردشگری شده و ره آورد اقتصادی دارد حضور گردشگر است و نه فقط بازدیدکننده صرف، بنابراین برای جذب گردشگر باید برنامه و هدف مشخصی داشته باشیم.

شناسایی اظهار کرد: برای حضور گردشگر در یک منطقه باید زیرساخت های لازم فراهم باشد که یکی از این زیرساخت ها فراهم کردن زمینه اقامت مسافران و گردشگران در منطقه از طریق هتل ها و یا اقامت گاه های بومگردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر اقامتگاه های بوم گردی گناباد در خانه های تاریخی بنا شده اند

اکثر اقامتگاه های بوم گردی گناباد در خانه های تاریخی بنا شده اند