مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-18اقتصادي

شش هزار کیلومتر از شبکه آبرسانی هرمزگان نیازمند بازسازی است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان فرسوده بودن شبکه های آبرسانی و عدم امکان اجرای اصولی شبکه در بافت های فرسوده را از مشکلات آب و فاضلاب بویژه در شهر بندرعباس عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین قصمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود 35 درصد از شبکه های آبرسانی هرمزگان فرسوده و نیازمند اصلاح و بازسازی است، افزود: با توجه به فرسوده بودن شبکه های آبرسانی شاهد شکستگی لوله ها هستیم که بازسازی آنها نیازمند زمان و هزینه بالایی است.

وی با اشاره به اینکه عمده شبکه های فرسوده مربوط به مناطق روستایی است، خاطرنشان کرد، آبفای هرمزگان از زمان یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بخشی از توان خود را در اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و بازسازی شبکه های آبرسانی قرار داد که همین امر باعث جلوگیری از هدر رفت آب و بهبود وضعیت آب در مناطق مختلف هرمزگان شد.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد، در حال حاضر چهار هزار و 200 کیلومتر از شبکه های توزیع روستایی و یکهزار و 600 کیلومتر از شبکه های شهری نیازمند بازسازی است که اجرای آن نیازمند 22 هزارمیلیارد ریال اعتبار است.

وی در عین حال به فعالیت شبانه روزی اکیپ اتفاقات آب و فاضلاب برای رفع شکستگی ها اشاره کرد و گفت: 77 اکیپ بصورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هستند که بعضا به دلیل فرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش هزار کیلومتر از شبکه آبرسانی هرمزگان نیازمند بازسازی است

شش هزار کیلومتر از شبکه آبرسانی هرمزگان نیازمند بازسازی است