مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-18ورزشي

سپاهان آماده جشن قهرمانی نیم فصل/ آذرباتری با تفکراتی جدید


لیگ برتر والیبال مردان ایران روز یکشنبه پس از 17 روز تعطیلی دوباره آغاز خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت ها در اصفهان به مصاف نماینده سیرجان می رود.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها فردا (یکشنبه 28 آذرماه) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، رفسنجان، گرگان و تهران پیگیری می شود.

این رقابت ها پس از تعطیلی 17 روزه (11 تا 27 آذر) به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان، درحالی دوباره آغاز می شود که تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین جدول، میزبان نماینده سیرجان است.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان برای قهرمانی در نیم فصل مسابقات تنها به یک امتیاز نیاز دارند و در جدال با دیگر تیم فولادی این رقابت ها به دنبال کسب دوازدهمین برد متوالی خود هستند تا با اقتدار و یک هفته زودتر قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرند.

فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی نیز که با پنج برد و 13 امتیاز در جایگاه هشتم جدول است، به دنبال بهبود جایگاه خود و کسب ششمین پیروزی در این رقابت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان آماده جشن قهرمانی نیم فصل/ آذرباتری با تفکراتی جدید

سپاهان آماده جشن قهرمانی نیم فصل/ آذرباتری با تفکراتی جدید