مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-18سياسي

از دلایل رواج کنش­ های ریاکارانه در جامعه تا واکاوی پدیده بی تفاوتی اجتماعی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عناوین طرح­ های پژوهشی، پایان­ نامه ها و گزارش ­های مطالعاتی موجود در کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات این اداره کل را تشریح کرد.

- اجرای 60 طرح پژوهشی، پایان نامه و گزارش مطالعاتی و تحلیلی در فرهنگ وارشاد اسلامی ایلام از دلایل رواج کنش­ های ریاکارانه در جامعه تا واکاوی پدیده بی تفاوتی اجتماعی ایسنا/ایلام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عناوین طرح­ های پژوهشی، پایان­ نامه ها و گزارش ­های مطالعاتی موجود در کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات این اداره کل را تشریح کرد.

عمران خودآموز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقش فصلنامه علمی فرهنگ ایلام و پژوهش های فرهنگی حمایت شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار با اهمیت است و از پژوهشگران، سیاست­گزاران، مدیران فرهنگی و اهل قلم دعوت می شود نتایج پژوهش های موجود در کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات و نیز آرشیو فصلنامه علمی فرهنگ ایلام را مطالعه و مرور کنند.

وی با بیان اینکه از سال 1372 تا 1400 قریب به 60 طرح پژوهشی، پایان ­نامه و گزارش مطالعاتی با حمایت این اداره کل اجرا و اکنون پس از گشایش کتابخانه تخصصی حوزه فرهنگ در دسترس علاقه­­ مندان قرار گرفته است، تصریح کرد: فصلنامه فرهنگ ایلام را تنها فصلنامه علمی حوزه فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دلایل رواج کنش­ های ریاکارانه در جامعه تا واکاوی پدیده بی تفاوتی اجتماعی

از دلایل رواج کنش­ های ریاکارانه در جامعه تا واکاوی پدیده بی تفاوتی اجتماعی