مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-18ورزشي

شمارش معکوس «زارع» برای رویارویی با حریف آمریکایی


دارنده مدال طلای سنگین وزن رقابتهای جهانی کشتی آزاد به رویارویی با رقیب آمریکایی خود اظهار تمایل کرد و آنرا فرصتی ارزشمند جهت کسب تجربه برای میادین آتی دانست.

- ، امیرحسین زارع چندی پیش توانست مدال طلای رقابت های جهانی 2021 نروژ را از آن خود کند و یکی از سنگین وزن های پر افتخار ایران خوانده شود.

او بعد از کسب این افتخار اعلام کرد از خدا خواسته بتواند مدال طلای جهانی پهلوان سلیمانی را تکرار کند که همین اتفاق هم افتاد و نام امیرحسین زارع در کنار بزرگان کشتی ایران و جهان قرار گرفت.

در همین راستا وی که مدال برنز المپیک توکیو و طلای سنگین وزن جهان را در کارنامه دارد در مورد عملکردش در سال جاری گفت: در اردوهای تیم ملی تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، جا دارد تشکر و قدردانی ویژه ای از غلامرضا محمدی سرمربی وقت تیم ملی و ابراهیم مهربان مربی سنگین وزن تیم ملی داشته باشم.

آن کادر واقعاً تا المپیک زحمت کشید و خوشبختانه از المپیک هم دست خالی بازنگشتیم.

وی به تغییر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بعد از المپیک اشاره کرد و گفت: بعد از تغییر کادر فنی، پژمان درستکار باصلابت، تدبیر و برنامه خاص تیم را خوب جمع کرد و ما به جهانی نروژ رفتیم، همه چیز آنجا مهیا شد و درنهایت سال بسیار خوبی برای منِ امیرحسین زارع بود، خیلی از این بابت خدا را شکر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس «زارع» برای رویارویی با حریف آمریکایی

شمارش معکوس «زارع» برای رویارویی با حریف آمریکایی