مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 01:552021-12-17بين الملل

تحریم های ایران را دور نزنید


آمریکا از شرکت های اماراتی خواسته تا همچنان به تحریم ها علیه ایران پای بند باشند و این تحریم ها را دور نزنند.

- ، یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده به خبرگزاری رویترز گفته است که آمریکا از شرکت های اماراتی خواسته تا همچنان به تحریم ها علیه ایران پای بند باشند.

در همین ارتباط، این مقام ارشد دولت بایدن گفت که آندریا گاکی ، مدیر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، اوایل هفته گذشته در امارات متحده عربی بوده است و از شرکت های خصوصی امارات خواسته تا دستورالعمل تحریم ها علیه ایران را رعایت کنند و بدنبال دور زدن تحریم ها نباشند.

این مقام دولت بایدن جزییات بیشتری از دیدار مدیر ارشد وزارت خزانه داری آمریکا با شرکت های اماراتی را ارائه نداده، اما همزمان به تهدید علیه شرکت هایی پرداخته که تحریم آمریکا علیه ایران را بویژه در امارات مراعات نمی کنند و در این ارتباط خطاب به شرکت های اماراتی هشدار داد: اگر از تحریم ها دوری کنید، چشمان آمریکا به شما خواهد بود و دور زدن تحریم ها عواقبی در پی خواهد داشت.

در عین حال همین منبع که نامش از سوی خبرگزاری رویترز اعلام نشده، ادعا کرده است که ایالات متحده معتقد است زمان مورد نیاز ایران برای تولید اورانیوم با غنای بسیار بالا جهت تولید یک سلاح هسته ای بسیار کوتاه و کم شده و این زمان واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های ایران را دور نزنید

تحریم های ایران را دور نزنید