مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-17سياسي

بیانیه حزب مردم سالاری درباره رتبه بندی معلمان


حزب مردم سالاری درباره تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر و بر اجرای کامل و بدون نقص آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب مردم سالاری درباره تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس  بیانیه ای را صادر و بر اجرای کامل و بدون نقص آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  با تاکید بر پاسداشت حقوق صنفی و معیشتی و شأن و منزلت رفیع فرهنگیان و ضرورت آزادی هرچه سریعتر تعدادی معدود از معلمان بازداشت شده در تجمعات اخیر، حزب مردم سالاری اعلام می دارد: معلمان از ارکان اصلی و مهم تربیت و آموزش در جامعه بشمار می آیند و هیچگاه نمی بایست حقوق و مزایا و منزلت آنها بازیچه دستان برخی افراد که شناخت حداقلی از ماهیت و جایگاه واقعی این قشر ندارند، قرار گیرد.

لایحه رتبه بندی با اما و اگرهای فراوان و تعلل های صورت گرفته از سوی مجلس و مسئولان امر و پس از 9 ماه کش و قوس های فراوان میان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و صحن علنی و وجود تناقص های زیاد در گفتارهای دست اندرکاران و برخلاف خواسته و نظر جامعه اکثریت فرهنگیان و در نگاه این قشر به صورت ناقص به تصویب مجلس رسید و به شورای نگهبان ارسال گردید و انتظار می رود که همین خواسته حداقلی معلمان در مرحله اجرا با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب مردم سالاری درباره رتبه بندی معلمان

بیانیه حزب مردم سالاری درباره رتبه بندی معلمان