مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-17سياسي

تخصیص 140 میلیارد تومان به نوسازی مدارس خوزستان


امسال از محل اعتبارات مشارکت، حدود 140 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس خوزستان ابلاغ اعتبار شده است.

- ، مهرالله رخشانی مهر ظهر امروز جمعه در سفر یک روزه خود به خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا به دعوت مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افتخار پیدا کردیم که این سفر را انجام بدهیم.

وی افزود: از صبح هم که برنامه بازدید از مدارس نیمه تمام و همینطور موجود را داشتیم، طبیعتاً برنامه و اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام به خصوص پروژه های نیمه تمام خیر یا خیرانی است که سهمشان را تمام و تحویل نوسازی مدارس دادند.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه امسال از محل اعتبارات مشارکت حدود 140 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس خوزستان ابلاغ اعتبار شده تصریح کرد: اگر جلسه ای در حاشیه این سفر برگزار می شود، کمبودی را اعلام و یا احیاناً پروژه ای را که به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام رها شده باشد، تصمیم گیری می کنیم که هم اعتبار مورد نیاز را تأمین و هم اینکه عملیات اجرایی پروژه ها را زودتر شروع کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع تجهیزات سرمایشی یکی از مشکلات اصلی استان خوزستان است، بیان کرد: قبلاً اعتبارات خوبی حدود 40 میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و سرمایشی به استان ابلاغ شده ولی با این حال در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 140 میلیارد تومان به نوسازی مدارس خوزستان

تخصیص 140 میلیارد تومان به نوسازی مدارس خوزستان