مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-17اجتماعي

اصفهان برفی و بارانی می شود/ افت محسوس دما از یکم دی


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان از امروز جمعه تا اواسط هفته پیش رو خبر داد.

- اظهار داشت: بارش برف و باران از شامگاه امروز جمعه مناطق غرب و جنوب استان را آغاز می شود و به تدریج فردا شنبه بسیاری از مناطق از جمله کلانشهر اصفهان را فرا می گیرد.

او با اشاره به اینکه شدت بارش ها در مناطق غرب و جنوب است و در سایر مناطق از جمله مرکز، شمال و شرق اصفهان پراکنده پیش بینی می شود، افزود: بارندگی در شهر اصفهان نیز از اواسط فردا شنبه محتمل است که با توجه به وزش باد و بارندگی انتظار داریم از شدت آلودگی هوا کاسته شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد در سطح استان روز سه شنبه 30 آذرماه شدید خواهد بود و پس از آن دمای اصفهان افت محسوسی خواهد داشت.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 15 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به 2 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد ضمن اینکه گرم ترین نقطه استان در این مدت شهر اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان برفی و بارانی می شود/ افت محسوس دما از یکم دی

اصفهان برفی و بارانی می شود/ افت محسوس دما از یکم دی