مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-17ورزشي

فرنگی کاران برتر ناشنوا معرفی شدند


در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان که در تاکستان قزوین برگزار شد، کشتی گیران برتر ناشنوا معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در تاکستان قزوین و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد که در پایان این رقابت ها، تیم تهران با 60 امتیاز قهرمان شد و تیم های لرستان با 50 امتیاز و مازنداران با 40 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نتایج این رقابت ها به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم؛ سید صادق ابوالوفایی از لرستان اول شد، علی وطن پرست از خوزستان و عارف غلامی از اصفهان و مهدی تقی پور از خراسان رضوی جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در وزن 60 کیلوگرم؛ مجتبی مالک آبادی از مرکزی اول شد و علیرضا رسولی از تهران، مصطفی یحیایی از خراسان رضوی و محمد جواد یوسفی از مازندران دوم تا چهارم شدند.

در وزن 67 کیلوگرم؛ علی کریمی کهی از آذربایجان شرقی در جایگاه نخست ایستاد و رضا یاری پور از خوزستان، علیرضا عبدی از تهران و علی فراهانی از مرکزی دوم تا چهارم شدند.

در وزن 77 کیلوگرم؛ رضا اسماعیلی از تهران در جایگاه نخست ایستاد، اصغر کریمی از آذربایجان شرقی، مهدی رستمی از لرستان و میلاد یوسف زاده از مازندران دوم تا چهارم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کاران برتر ناشنوا معرفی شدند

فرنگی کاران برتر ناشنوا معرفی شدند