مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 23:452021-12-16سياسي

تعرفه های پرستاری به صورت موقت اجرا می شود/شرط اجرای تعرفه ها در سال آینده


تعرفه گذاری خدمات پرستاری را به صورت موقت تا پایان سال اجرایی می کنیم.

- ، بهرام عین الهی افزود: در برنامه بلند مدت نیز برای سال آینده، پس از شناسایی و احصاء خدمات، لازم است که شورای عالی بیمه مصوبه را نهایی نموده تا از طریق آن بسته های خدمتی تعریف و پرداخت کارانه نظام پرستاری بر اساس تعرفه های گذاری انجام شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تعرفه گذاری خدمات پرستاری، یادآور شد: یکی از تأکیدات معظم له، در دیدار سال گذشته و امسال با پرستاران، عملیاتی نمودن تعرفه گذاری بوده است که افتخار داریم این مهم در این دولت عملیاتی می شود و اهتمام اینجانب و همکارانم در وزارت بهداشت در اجرای هرچه دقیق تر، سریع تر و منطقی آن است.

عین اللهی تاکید کرد: امیدوارم با توجه به تاکید معظم له، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی در بودجه 1401، تمهیدات لازم را در واکاوی و دقت نظر به نیازهای مالی وزارت بهداشت، در حمایت از پرستاران و کادر بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داده تا مطالبات مدافعان سلامت، به خصوص جامعه پرستاری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وزیر بهداشت یادآور شد: نکته مهم در تعرفه گذاری خدمات پرستاری، موضوع ارزش گذاری به خدمات ارائه شده از طریق جامعه پرستاری و مشخص شدن میزان تلاش و زحمت های شبانه روزی آنها است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های پرستاری به صورت موقت اجرا می شود/شرط اجرای تعرفه ها در سال آینده

تعرفه های پرستاری به صورت موقت اجرا می شود/شرط اجرای تعرفه ها در سال آینده