مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-16سياسي

مسجد نصیرالملک میزبان سوگواره فاطمیه


مدیر مسجد تاریخی موقوفه نصیرالملک شیراز اعلام کرد که مراسم های سوگواری دهه اول و دوم فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار می شود.

- حجت الاسلام مجتبی خوشرنگ پنج شنبه 25 آذر در جمع خبرنگاران با اعلام ویژه برنامه های سوگواری و عزاداری دهه فاطمیه در مسجد نصیرالملک شیراز گفت: این مراسم ها از روز جمعه 26 آذر ماه در قالب سوگواره دهه فاطمیه اول و 13 دی ماه سوگواره دهه فاطمیه دوم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر مسجد نصرالملک شیراز افزود: سخنرانی و مداحی با حضور علماء برجسته و مداحان کشوری از جمله برنامه های این دو سوگواره خواهد بود.

او از حضوز آیات عظام ملک حسینی و رضوی اردکانی در مراسم های دهه فاطمیه در این مسجد تاریخی خبر داد و گفت: از دیگر سخنرانان این برنامه های معنوی حجج الاسلام کاظمی راد، فرهنگی و یوسفعلی هستند؛ که در خصوص جایگاه و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س)، اهمیت ایام فاطمیه در فرهنگ شیعه و مسائل روز به سخنرانی و روضه خوانی می پردازند.

خوشرنگ ضمن اعلام مدت زمان این مراسم ها گفت: آیین مداحی نیز با حضور مداحان اهلبیت(ع) حاج سیدعباس انجوی، حاج حسن جوکار، کربلایی علی پاکیزه و حاج امیر راستی برگزار خواهد شد و هر برنامه به مدت دو ساعت از 19 تا 21 با همراهی عزاداران فاطمی در شبستان و حیاط مسجد زیبای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد نصیرالملک میزبان سوگواره فاطمیه

مسجد نصیرالملک میزبان سوگواره فاطمیه