مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-16سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: نصب دوربین در سایت کرج پس از رفع ابهام های امنیتی


هیچ بهانه ای به دست دشمنانی که تلاش می کنند از رسیدن تیم مذاکره کننده ایرانی به هدف خود که همان لغو تحریم هاست جلوگیری کنند، نخواهیم داد.

- هیچ بهانه ای به دست دشمنانی که تلاش می کنند از رسیدن تیم مذاکره کننده ایرانی به هدف خود که همان لغو تحریم هاست جلوگیری کنند، نخواهیم داد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی می توانند دوربین نظارتی خود را پس از رفع ابهام های امنیتی و قضایی در سایت هسته ای کرج نصب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صداوسیما، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که در نمایشگاه بین المللی تهران برپاست با اشاره به این که ایران و آژانس بر اساس روال جاری و موازین و مقرراتی که فعالیت های ایران در چارچوب آن تنظیم شده است تبادلاتی برای پاسخگویی به موارد مطرح شده دارند گفت: در این زمینه ایران بر اساس برنامه تنظیمی تصمیم گیری می کند.

وی یادآور شد: در سفر اخیر آقای رافائل گروسی رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی به کشورمان در خصوص سایت کرج و چهار مساله باقی مانده دیگر گفت وگوهایی شد که نیمه کاره ماند و لازم بود که گفت وگوها ادامه یابد تا به فهم مشترکی برای تداوم برنامه های نظارتی آژانس دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: نصب دوربین در سایت کرج پس از رفع ابهام های امنیتی

رییس سازمان انرژی اتمی: نصب دوربین در سایت کرج پس از رفع ابهام های امنیتی