مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-16سياسي

مردم اردبیل قدردان خدمات راهداران هستند/ جابجایی حدود 4 میلیون تن کالا در طول سال


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اگر تلاش راهداران نباشد مردم با مشکلات بسیاری روبرو خواهند بود و مردم اردبیل قدردان خدمات راهداران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل به همراه جمعی از معاونین این اداره کل، راهداران، رانندگان، مسؤولین و فعالان شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر در استان اردبیل با آیت الله سید سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

آیت الله عاملی در این دیدار به ارزش کار راهداران و تلاشگران این عرصه اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از مناطق سردسیر و دارای گردنه ها و محورهای برف گیر است، اگر تلاش راهداران نباشد مردم با مشکلات بسیاری روبرو خواهند بود.

وی خدمت به خلق را از مهم ترین توصیه های دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: راهداران در سخت ترین شرایط و حتی در ساعات شب نیز به خدمت رسانی مشغول هستند که این خدمات برای کسی پوشیده نیست و مردم قدردان زحمات راهداران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر ضرورت رعایت اخلاق و حق و حقوق مردم در شرکت های مسافربری و حمل ونقل کالا تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از اتلاف وقت در خدمت رسانی به مردم باید از سوی فعالان این حوزه و شرکت های حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اردبیل قدردان خدمات راهداران هستند/ جابجایی حدود 4 میلیون تن کالا در طول سال

مردم اردبیل قدردان خدمات راهداران هستند/ جابجایی حدود 4 میلیون تن کالا در طول سال