مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-16سياسي

تهران: نصب دوربین در سایت اتمی کرج پس از رفع ابهام های امنیتی


تلاش موثر خود را ادامه می دهیم تا هیچ کس بهانه ای ایجاد نکند و به بهانه این تهمت ها توجیهی برای تداوم تحریم ها بیاورد و معتقدیم تحریم ها باید برداشته شود و ما تعهدات خود را طبق چارچوب ها انجام خواهیم داد.

- تلاش موثر خود را ادامه می دهیم تا هیچ کس بهانه ای ایجاد نکند و به بهانه این تهمت ها توجیهی برای تداوم تحریم ها بیاورد و معتقدیم تحریم ها باید برداشته شود و ما تعهدات خود را طبق چارچوب ها انجام خواهیم داد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی می توانند دوربین نظارتی خود را پس از رفع ابهام های امنیتی و قضایی در سایت هسته ای کرج نصب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصداوسیما، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که در نمایشگاه بین المللی تهران برپاست با اشاره به این که ایران و آژانس بر اساس روال جاری و موازین و مقرراتی که فعالیت های ایران در چارچوب آن تنظیم شده است تبادلاتی برای پاسخگویی به موارد مطرح شده دارند گفت: در این زمینه ایران بر اساس برنامه تنظیمی تصمیم گیری می کند.

وی یادآور شد: در سفر اخیر آقای رافائل گروسی رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی به کشورمان در خصوص سایت کرج و چهار مساله باقی مانده دیگر گفت وگوهایی شد که نیمه کاره ماند و لازم بود که گفت وگوها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران: نصب دوربین در سایت اتمی کرج پس از رفع ابهام های امنیتی

تهران: نصب دوربین در سایت اتمی کرج پس از رفع ابهام های امنیتی