مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-16بين الملل

حمله موشکی اسراییل به سوریه / یک کشته


اسراییل طی سال های اخیر صدها حمله هوایی و موشکی به اهدافی در داخل خاک سوریه انجام داده اما به ندرت مسئولیت چنین عملیاتی را بر عهده گرفته است.

- سوریه کشته شدن یک سرباز را در حمله موشکی اسراییل تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، رسانه های خبری در سوریه بامداد روز پنجشنبه از حمله موشکی اسراییل به جنوب این کشور خبر دادند که بنا به اعلام منابع خبری دست کم یک کشته برجای گذاشته است.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا با انتشار گزارشی در این خصوص اعلام کرد که موشک های اسراییلی به مواضع نظامی در جنوب این کشور اصابت کرده است.

در این گزارش آمده است که حمله موشکی بامداد روز پنجشنبه ارتش اسراییل ضمن به جا گذاشتن خسارات مادی، یک سرباز سوری را نیز به کشتن داده است.

رسانه های دولتی سوریه همچنین به نقل از یک منبع نظامی ناشناس اعلام کردند که موشک های اسراییلی از منطقه اشغالی بلندی های جولان شلیک شده و پدافند هوایی سوریه بلافاصله پس از آغاز این حملات به کار افتاده و اغلب موشک ها را رهگیری و منهدم کرده است.

منبع نظامی مورد استناد رسانه های دولتی سوریه که نامی از وی برده نشده بدون اشاره به اینکه موشک ها به کدام بخش از مناطق جنوبی این کشور اصابت کرده و دقیقا چه مواضعی را هدف قرار داده، تنها به گفتن این نکته بسنده کرده که حملات یاد شده یک کشته به جا گذاشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی اسراییل به سوریه / یک کشته

حمله موشکی اسراییل به سوریه / یک کشته