مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-16بين الملل

رییس جمهوری تایوان در دیدار با قانونگذاران فرانسوی خواستار حمایت برای تضمین صلح شد


رییس جمهوری تایوان امروز (پنج شنبه) با هیئتی از اعضای مجمع ملی فرانسه دیدار و ابراز امیدواری کرد که پاریس به همراه دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تضمین صلح و ثبات در منطقه آسیا-اقیانوس آرام در بحبوحه افزایش نفوذ چین کمک کند.

- رییس جمهوری تایوان امروز (پنج شنبه) با هیئتی از اعضای مجمع ملی فرانسه دیدار و ابراز امیدواری کرد که پاریس به همراه دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تضمین صلح و ثبات در منطقه آسیا-اقیانوس آرام در بحبوحه افزایش نفوذ چین کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری کیودو، تسای اینگ-ون، رییس جمهوری تایوان گفت: از آنجایی که اقتدارگرایی و استبداد در سراسر جهان در حال ظهور است، بیش از هر زمان دیگری مهم است که شرکای دموکراتیک با یکدیگر همکاری کنند.

وی افزود: امسال بیانگر پیشرفت در روابط میان تایوان و فرانسه بود چرا که اعضای سنا و مجمع ملی فرانسه به ترتیب در ماه های مه و نوامبر قطعنامه هایی را در حمایت از مشارکت تایوان در سازمان های بین المللی تصویب کردند.

فرانسوا دو قوژی ، رییس این هیئت که متشکل است از اعضای گروه دوستی پارلمانی فرانسه-تایوان در مجمع ملی فرانسه، به تسای اینگ-ون گفت: انتظار می رود تایوان و فرانسه همکاری های دوجانبه را گسترش دهند و به مسائل مربوط به صلح منطقه ای توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری تایوان در دیدار با قانونگذاران فرانسوی خواستار حمایت برای تضمین صلح شد

رییس جمهوری تایوان در دیدار با قانونگذاران فرانسوی خواستار حمایت برای تضمین صلح شد