مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-16سياسي

توسعه علمی و فرهنگی جامعه در گرو پژوهش های کاربردی است


رییس جهاددانشگاهی فارس تاکید کرد که توسعه علمی، فرهنگی و موفقیت جامعه در گرو پژوهش هایی است که کاربردی باشند و منجر به حل مشکلات شوند.

- دکتر مظاهر بابابی پنج شنبه 25 آذر در نشست با کارکنان جهاددانشگاهی فارس که مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن دهه فاطمیه، ابراز امیدواری کرد که با رفتار و کردارمان، پیراون واقعی آن حضرت باشیم.

او با اشاره به گستره و رشد فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه پژوهشی طی چهارسال اخیر، اضافه کرد: این نهاد انقلابی از مجموعه ای کامل تشکیل شده که در کنار همدیگر و در حوزه های مختلف برای تحقق اهداف نظام و واحد تلاش می کنند.

رییس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: ثبت طرح فناورانه ملی عصاره گیری گل های محمدی که حاصل همکاران ما در معاونت پژوهشی است و مقدمات اولیه کار آن هم انجام شده، مصداق مدعای فوق است.

بابایی همچنین پیگیری راه اندازی مرکز ناباروری و درمان سرطان در استان به همت همکاران حوزه درمان و پژوهش را از دیگر اقدامات مطلوب جهاددانشگاهی فارس طی چهار سال اخیر ذکر کرد.

او اضافه کرد: حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگ، وجود سه خبرگزاری، وجود مجموعه درمانی و پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی موجب شده تا حهاددانشگاهی دارای توانمندی، ظرفیت و قابلیت بالایی باشد و هریک از این حوزه ها با تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه علمی و فرهنگی جامعه در گرو پژوهش های کاربردی است

توسعه علمی و فرهنگی جامعه در گرو پژوهش های کاربردی است