مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-16اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی به غرب و جنوب اصفهان/ برف و باران ادامه دارد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از فردا جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر و از اواخر وقت در مناطق غرب و جنوب بارش پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است، بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر و از اواخر وقت در مناطق غرب و جنوب بارش پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته به تناوب در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در غرب و جنوب بارش برف و باران، احتمال کولاک برف در مناطق مستعد و در سایر مناطق بارش با شدت کمتر پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 13 و کمینه فردا منفی 2 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با منفی 4 و چوپانان با 17 درجه سانتی گراد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی به غرب و جنوب اصفهان/ برف و باران ادامه دارد

نفوذ سامانه بارشی به غرب و جنوب اصفهان/ برف و باران ادامه دارد